Minecraft: Campfire Tales Skin Pack Review

Iedereen houdt ervan om te pronken met hun individualiteit in "Minecraft" door de vorm van een huid. Deze skins zijn meestal ontworpen door een speler en geüpload naar een website zodat mensen ze kunnen downloaden en ervan kunnen genieten. Ze kunnen ook specifiek worden ontworpen voor de persoon die het heeft gemaakt. In de Pocket-, Console- en Windows 10-edities van het spel staat Mojang er echter om bekend dat ze hun handen vuil maken door hun eigen skins te maken en deze vrij te geven zodat al hun publiek ervan kan genieten. In dit artikel zullen we het skinpack "Campfire Tales" van MInecraft bespreken. Laten we het hier eens over hebben.

Halloween

Als Halloween eraan komt, zullen deze skins je zeker prikkelen op het gebied van spookachtigheid. Aangezien het skinpakket "Campfire Tales" is afgestemd op het idee dat de naam doet vermoeden, is het gemakkelijk om tot de conclusie te komen dat deze skins zijn ontworpen om de speler een nieuw rijk van creativiteit te brengen, waardoor ze hun eigen verhalen kunnen maken in- spel of in hun verbeelding. Elke skin heeft zogenaamd zijn eigen verhaal, en Mojang deelt er een paar in hun recente bericht waarin ze hun bestaan vermelden. Deze verschillende verhalen zijn genoteerd in de vorm van gedichten, waarbij Ol' Diggy's en The Sea-Swallowed Captain's worden uitgebracht.

Ol' Diggy's verhaal is genoteerd als: In mijnen en eenzame grotten diep hoor je soms het geluid: de tunk-tunk-tunk- van Diggy's plectrum die nog steeds op de grond wrikt. Maar steek een fakkel aan en er is niemand, alleen schaduwen op de muur - Geen glimp van Diggy's hebzuchtige schaduw, nog steeds op zoek naar zijn buit.'

The Sea-Swallowed Captain's verhaal werd vrijgegeven met de vermelding: Op de zwarte en slechte zee zeilde de Captain ooit, totdat het haar naar de diepte riep met bliksem, wind en hagel. Sommigen zeggen dat ze de met zout besmeurde kusten besluipt, een zilte, met onkruid gewikkelde wight, op zoek naar jonge mensen om zich bij haar bemanning te voegen, in de eeuwige nacht.'

Zestien Skins

In het skinpakket "Minecraft: Campfire Tales" kunnen spelers er zeker van zijn dat ze een zeer grote diversiteit zullen hebben qua uiterlijk dat ze in het spel kunnen gebruiken. Het pakket bevat zestien skins die spelers op hun gemak kunnen gebruiken. De diversiteit in dit pakket is voldoende om een speler consequent terug te laten gaan en zich af te vragen of hij of zij van huid moet veranderen of niet. Ik heb het gevoel dat die factor als geheel een enorm punt is waarom dit skinpakket geweldig is.

Hoewel sommige van deze skins in eerste instantie "normaal" kunnen lijken, zullen toegewijde spelers hun interessante eigenschappen opmerken. Op de pc-editie van de game (de reguliere, niet Windows 10-editie) zijn spelers beperkt in termen van wat "uitsteekt" op een skin. Een tijdje geleden heeft Mojang de ondersteuning toegevoegd voor een extra laag die moet worden toegevoegd aan bepaalde delen van het lichaam van het "Minecraft" -personage. Deze nieuwe skins zijn echter volledig "nieuwe" modellen. Hoewel de modellen net als elk ander model interactie hebben met de omgeving, is hun uiterlijk meer veranderd. Sommige skins zoals "The Sea-Swallowed Captain" hebben een hoed die meerdere pixels voorbij de oorspronkelijke lengte uitsteekt, terwijl ze ook interessante weetjes bevatten, zoals een mager been dat als een peg-leg moet worden gezien.

Deze verschillende toevoegingen brengen een nieuw niveau van artistieke visie naar wat oorspronkelijk als normaal werd beschouwd voor design in termen van skins voor spelers. Hoewel wij, de spelers, niet in staat zijn om onze eigen skins te maken in deze nieuwe "model"-aard, kunnen we genieten van de vrijheid om te weten dat er tal van skins zijn met deze specifieke ontwerpconcepten geïmplementeerd.

De voor- en nadelen

Elke munt heeft twee kanten en iedereen geeft er de voorkeur aan. Iemand kan die munt sparen, terwijl een andere persoon hem kan uitgeven zodra ze de kans krijgen. Helaas komt hier die munt in het spel. Als je "Minecraft" hebt gespeeld sinds de oorspronkelijke release, vraag je je misschien af waarom iemand geld zou betalen voor skins. Als je onlangs hebt meegedaan aan de rage, zou je je waarschijnlijk afvragen hoe iemand dat niet doet. Voor spelers van de pc-editie (niet-Windows 10) van het spel, kun je deze skins zien als een snelle geldgreep door Mojang en Microsoft, terwijl spelers die oorspronkelijk begonnen te spelen op de andere edities van het spel dit misschien zien als de gewone.

Spelers mogen hun eigen skins uploaden naar de Pocket Edition en Windows 10 Edition van de game, maar ze kunnen de skins van de verschillende beschikbare pakketten niet gebruiken. Wanneer je je eigen skin uploadt naar Pocket of Windows 10 Edition, zit je vast met het originele uiterlijk van de pc "Minecraft" skins, die je niet kunt toevoegen aan functies zoals de "Farlander" skin. Hoewel deze "functies" de speler niet helpen en puur cosmetisch zijn, vinden sommige mensen deze cosmetische aanpassingen de moeite waard.

Degene die deze skins koopt, krijgt de mogelijkheid om zestien verschillende kostuums te dragen tijdens hun 'Minecraft'-avontuur. Of je al dan niet zoveel geld wilt uitgeven, je eigen skins wilt ontwerpen of een van de vooraf gemaakte skins wilt gebruiken die beschikbaar zijn voor gebruik in het spel, dat is aan jou.

Behalve dat de prijs van de huid het enige negatieve is, zijn er heel veel positieve punten. De ontwerpen zijn prachtig en passen bij het Halloween-seizoen, de prijs is niet zo hoog als het eerlijk gezegd zou kunnen zijn, en de diversiteit aan personages zorgt ervoor dat je alles over hun uiterlijk leert.

Persoonlijke voorkeur

Naar mijn eerlijke mening, wat dit skinpakket de kleine vergoeding waard maakt, is een zeer select aantal van de skins erin. De Farlander-skin, de Rancid Anne-skin en The Sea-Swallowed Captain-skin zijn gemakkelijk mijn favorieten uit de groep van zestien. Deze vier skins zijn genoeg voor mij om te kopen en te gebruiken tijdens mijn avontuur in "Minecraft's" Windows 10 Edition of de "Pocket Edition"-game.

De Farlander-huid heeft een zeer intrigerend uiterlijk met de zwevende blokken rond zijn lichaam. Met zijn vage kenmerken, maar toch menselijk uiterlijk, kunnen spelers deze skin interpreteren als een jongen of een meisje. Hoewel spelers zich niet beperkt zouden moeten voelen om vast te houden aan een skin die eruitziet alsof het specifiek het ene of het andere geslacht is, is het feit dat de Farlanders-skin kan worden onderzocht en geïnterpreteerd als een leuke touch (opzettelijk of niet).

Hoewel ze zeker geen Raggedy Anne is, ruikt ze zeker slecht. Rancid Anne 403 heeft een zombie-achtig uiterlijk, duidelijk afgebeeld in het midden van de transformatie. Mojang nam het op zich om te profiteren van de nieuwe modellen om een zombified skin in het origineel te duwen, waardoor ze een zombified uiterlijk konden geven bij het verwijderen van een paar pixels van de belangrijkste "Anne" lichaamsdelen.

Cropsy's huid heeft een zeer interessant ontwerp. Hoewel het misschien een gewone vogelverschrikker lijkt, leeft hij echt! Deze huid trekt een watermeloen aan, in plaats van de traditionele pompoen die je op het hoofd van een andere vogelverschrikker zou vinden. Bovendien plaatste Mojang, gebruikmakend van de nieuwe modellen, ook een felpaarse hoed op zijn hoofd, samen met wat lijkt op de neus van een dorpeling die groen is gekleurd. Deze toevoeging maakt hem veel levendiger, vooral met het angstaanjagende gezicht dat is weggesneden.

The Sea-Swallowed Captain maakt zijn zeer blauwe debuut in dit skinpakket, waarin hij veel van zijn interessante eigenschappen laat zien. Met zijn haak als hand, een knipbeen, zijn ontbrekende tanden, een piratenhoed en zijn diepblauwe huid, zou het heel moeilijk zijn om hem in een menigte te missen. Van het stel is zijn huid misschien wel de meest gedetailleerde. De kleuren, lagen, zorgvuldig gedetailleerde lichaamsdelen en regelrechte originaliteit die zijn gebruikt om dit personage te creëren, bieden veel nieuwe mogelijkheden voor het ontwerpen van mobs en entiteiten voor "Minecraft".

Hoewel er andere eervolle vermeldingen zijn die heel dichtbij mijn top vier skins in dit pakket waren, zijn dit degenen die volgens mij de meeste erkenning van het stel verdienden.

Tot slot

Of je al dan niet een kleine vergoeding voor een handvol skins wilt betalen, is jouw voorrecht. Als je denkt dat je een ontwerp beter gratis online kunt maken of vinden, moet je dat waarschijnlijk proberen. Hoewel een kleine vergoeding misschien niet veel lijkt, is het nog steeds geld dat u aan iets anders zou kunnen uitgeven als u de kans krijgt. Je kunt dit pakket skins kopen, denken dat je er een wilt gebruiken en er nooit meer naar kijken.

Denk erover na en beslis later. Als je weet dat je deze skins wilt, zijn ze absoluut geweldig en de twee dollar waard (als je besluit ze daadwerkelijk te gebruiken).